Narzędzia do organizacji pracy Wirtualnej Asystentki!
Organizacja pracy własnej to jedna z najważniejszych cech jaką powinna posiadać Wirtualna Asystentka. Co jednak w sytuacji gdy zadania rozkładają się w czasie? Co zrobić, aby nie pominąć istotnych elementów, zadań? Niewątpliwe ułatwią nam to dostępne narzędzia wspomagające zarządzanie zadaniami oraz organizacją pracy własnej. Poniżej poznasz programy, które pomogą zorganizować Ci pracę, a tym samym przyśpieszą.
Programy, które pomogą Ci zorganizować swoją pracę:
Kalendarz Google – organizacja pracy własnej.
Jego obecność na Twoim komputerze czy smartfonie, na pewno nie pozwoli Ci zapomnieć o nadchodzącym spotkaniu, czy też wykonaniu zadania w terminie.
Czy korzystanie z niego jest trudne? Mówiąc szczerze, banalne. Wymogi jakie należy spełnić to mieć system android. Wystarczy zalogować się do swojego konta Gmail , kliknąć w znaczek kwadracików w prawym górnym rogu, wybrać opcje kalendarz i gotowe.
W kalendarzu możesz dodawać lokalizacje miejsc spotkań i wykorzystywać mapę Google, by dotrzeć na miejsce. Świetną funkcjonalnością jest możliwość tworzenia spotkań z poziomu poczty Google, dzięki kompatybilności obu narzędzi. Możesz tu także tworzyć własne przypomnienia czy listy zadań.
Jest to jedno z najbardziej intuicyjnych narzędzi pracy.
Trrelo – organizacja pracy zespołów.
Biuro w wirtualnej przestrzeni – tym właśnie jest Trello. Program stworzony do organizacji zadań w firmie, który świetnie sprawdza się na poziomie zespołów. Każdy członek zespołu widzi, nad czym obecnie się pracuje, co trzeba zrobić i co już zostało zrobione, dzięki listom zadań wyświetlanym na tablicy.
Trello to rozbudowane narzędzie, umożliwiające nie tylko korzystanie z kalendarza, który oczywiście wyposażony jest w najważniejsze funkcjonalności, ale również umożliwia komunikowanie się zespołu.
Trello w podstawowej wersji jest bezpłatne.
Asana – rozbudowana funkcjonalność organizacji pracy zespołu.
Kolejnym systemem do zarządzania zadaniami, który idealnie sprawdzi się w pracy zespołu, jest Asana. To nieco bardziej rozbudowane narzędzie, niż Trello, pozwalające zaplanować pracę kilku osób. System posiada takie funkcje jak tablice kanban i listy, oraz widok kalendarza i widok linii czasu.
Asana ma już ugruntowaną pozycję na rynku programów do planowania pracy. Nauka obsługi programu może zająć odrobinę dłużej, niż mniej skomplikowanych systemów, z pewnością będzie warto. Aplikacja nie tylko umożliwia łatwy i przejrzysty podgląd etapów realizacji poszczególnych zadań, ale i tworzenie zespołowych projektów, składających się z wielu działań.
Do znanych narzędzi zaliczamy również:
OneNote
Planer papierowy
Notatnik
Kalendarz książkowy